KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Saturday, January 22, 2011

FRISO CONTEST...

 sajer je suker suki masuk contest ni.teringin gak join contest..
knapa saya masuk contest ni?
sbb prosedur nk join dia sgt senang...mudah je..dlm 5 minit dh jd peserta...sgt2 suka...
plus bahan pun dh ada,lg senang.
pada member2 or kawan2 blogger yg lain,jgnla segan silu VOTE kami...
VOTE anda amat bermakna buat kami...


 gambar kat atas adalah gambar penyertaan kami...gambar ni diambil thn lepas masa bawak amani kluar dr spital nk bwk dia g jenjalan...
thn lepas kan dia ada masuk spital kes bisul tu..
ingat tak?

so pada semua yg baca 
 
untuk vote kami....
segala kerjasama saya dahului dengan ucapan terima kasih(ceh ni ayat dlm surat formal ni)

tq...sayang bangat sama kamu...

muah...muah..muah....

2 comments:

  1. join la nurul,ada kategori untuk ibu mengandung jugak...komfom bee vote..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails