Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, January 30, 2011

hari ini...

payahnya biler kabel tak de...
nk upload gambar pun susah...
tak pela..nk buat mcm mana kan?
hari ni, keluar ngn amani pg bandar..sian dia sejak mama dia pg kelas, dh lama dia tak jenjalan...
so td decided nk pg kuantan parade n giant, tp sblm tu pg kedai gunting rambut dulu sbb nk gunting rambut dia. kebetulan kedai kakak member saya, so lepak situ jap..
tup2 dr nk gunting rambut amani, aku plak yg buat treatment rambut..
sbb murah, pakej dia rm 39 include,gunting,cuci, n treatment..giler ko tak murah..saper berminat leh bgth saya nnt saya bleh bgth kedai dia kat mana.
amani dr tak nk gunting rambut akhirnya menyerahlan kepala dia u diguntingkan rambutnya.bhgn depan jer. hehehe
abis kat situ, pg round kuantan parade ngn member. tp mood lari sbb amani buat hal. singgah kedai ni, nk beli ni, singgah kedai tu, nk beli tu.segala benda nk beli. rasanya ada 3 kedai kot apa barang yg dia nk, dapat. kalu 10 kedai saya masuk, mcm man? bukannya saya tak nk beli. boleh jer. tp tak boleh ajar sgt dia apa yg nak, semua dapat. biar rasa susah sket...tak gitew?
pastu, tapau nasi ayam dua bungkus. balik rumah dengan aman....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails