Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, January 7, 2011

nama kek ni adalah oreo cheese kek..mmg sedap tp jd spoil bila kek ni dh berkulat...
masa beli td kek ni dh tggl satu,so saya dh terdetik dlm hati 
'kalu kek ni tggl satu ni mesti samada kek ni sedap atau ni adalah kek yg lama'
tp saya amik jugak walaupun sepatutnya saya harus ubah ke cheese kek yg lain(ada byk cheese kek jenis yg lain sebenonya kat situ)
disebabkan itu,akhirnya terkulat2 saya memandang kek tu..hanya sempat dua suap aje lepas tu saya rasa mcm ada rasa kulat,pastu tgk ada kaler ijo2 kat kek tu..padan muka ko bee..




p/s :keburukan saya adalah saya malas nk pg balik kedai tu,kecoh2 mintak tukar..unless kalu br setapak kuo dr kedai,mungkinla kot...ataupun kalu barang yg dibeli tu mahal giler sampai 2-3 bulan saya simpan duit gaji,mmg wajib saya pg tuko...hahahahah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails