KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Sunday, January 30, 2011

nasi ayam oh nasi ayam

entri sblm ni saya ada cakap yg saya ada beli nasi ayam dua bungkus kan? hmmm tiba2 saya jadi addict plak dgn nasi ayam ni. dhla nasi ayam aida's corner tu sedap nk mampos. sbb terliur la saya beli dua bungkus tadi u dikongsi bersama amani. tp of course la saya yg byk mkn berbanding dia.selalunya tak pnah plak terliur nasi ayam sampai mcm tu sekali. smlm tgk fb kak zura pun terliur. selalunya nasi ayam saya pandang sebelah mata je. bukanla sebelah sgt tp tgk hari jerla rasa teringin nk mkn. mgkn sbb dh lama tak mkn nasi ayam kot sampai saya jd mcm ni....
 
nasi ayam oh nasi ayam....
 
gambar ihsan google jek

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails