Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, January 28, 2011

selalu luper vs nanny

nk kata dh tua belum lg,nk kata muda,masih lagi...haiya, saya selalu lupa nk bawak  balik kabel. kalu tak dh lama dh saya boleh upload gambar dlm hp tu..
lama plak tak  update blog. sibuk ngn assignment dan klas. hujung minggu selalu hadapi masalah nk cr pengasuh. bukanla masalah besar pun tp rasa hati seperti menyusahkan orang plak. terpaksa stay kat taska nk jaga anak saya seorang.tak pun hantar umah bos taska mintak tolong dia jaga. tak menyusahkan namanya? 
kalu la ada orang area kuantan yg nk cr duit lebih, bgth la saya ni. kot saper2 yang sanggup jaga amani dr 8am-4pm,saya bayar...
 
 
anyone yang willing,bgth saya yer...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails