Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sunday, January 30, 2011

Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal Dan Berat 2011


peraduan ni saya di tag oleh member saya di kemaman.iaitu aida. tq aida. actually ni first time saya masuk contest dlm blog.so hanya mencuba nasib. kalu menang alhamdulillah. peraduan dia pun senang sgt nk join. aku suka la kalu senang2 mcm ni..heheheh. ok antara rules yg nk kena buat ialah :
  1. Buat entri bertajuk : Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal Dan Berat 2011 (done)
  2. Letak Header Hikayat Si Luncai  (done)
  3. Jawab soalan ni : Blog korang ringan, ideal atau berat ?   (done)
  4. Tag rakan-rakan blogger korang sesuka hati     (done)
  5. Pastu postkan link entri korang ke ruangan komen entri ni       (done)
  6. Blog-blog yang join segmen ni luncai akan timbang berat di iwebtool
  7. Pemenang akan luncai promote dalam sticky post selama 1 minggu
  8. Tarikh tutup 31 Jan 2011 / 11:59 PM

soalan : Blog korang ringan, ideal atau berat ?

Jawapan : saya rasa blog saya ringan je kot..sbb hanya menceritakan hal2 peribadi dan isu semasa..

rakan- rakan yg ingin saya tag ialah :
fiza zasmi 
kak eta
kak zura
kak zarida
cik epal

hmmm...sapa lagi yek..sapa nk join pun boleh rasanya...
ok, selamat mencuba...

 

6 comments:

  1. bee..ko pantas dr aku link kt blog luncai..haha

    ReplyDelete
  2. thanks join..luncai dah masukkan dalam list

    ReplyDelete
  3. aida : mestila cepat sbb dh nk abis tarikh

    ReplyDelete
  4. thanx dear .. nanti akak buat ekekke
    skrg x sempat layie ..
    akak selalu buat mlm lerrr huhuhuh

    ReplyDelete
  5. bie ada TAQ jugak utk bie ..
    http://iedaimmi.blogspot.com/2011/02/if-i-have-rm100.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails