Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Friday, January 14, 2011

HE'S BEAUTIFUL

ada saper2 minat tgk citer ni?perghhhh...saya suka giler..tp sayangnya saya br sedar citer ni masa episod yang ke 15...kelakar kan?tau pun sbb bc surat khabar ckp citr ni best.tak kisahla, janji saya sempat tgk...mmg best giler citer ni...nnt ada masa nk tgk dlm utube plak...kikikiki....

SINOPSIS :
Go mi nyu terpaksa menyamar menjadi abag kembar dia sepanjang berada dlm band AN JELL...sbb abg dia kena pg mana tah..aku tak ingat..so manager kumpulan ni terpaksa cr pengganti sementara u ganti tempat GO MI NAM.maka jumpa si GO MI NYU..berlakon la dia jd MI NAM sampai MINAM kembali..sepanjang pretending jadi MI NAM,dalam masa yg sama ahli kumpulan yg lain seorang demi seorang perasan yg dia tu adalah perempuan...maka, sorang2 terjatuh cinta la dgn MI NAM palsu ni...tp di MI NAM palsu ni cuma cintakan TAE KYUNG JE....
 
kat bawah antara watak2 utama dalam citer tu...

watak utama GO MI NAM @ GO MI NYU (mainkan watak kembar...tp watak tu dia ttp bawak dua2 sbb dia kena jd abg kembar dia sepanjang join band AN JELL TU)
 ini la TAE KYUNG...saya admire giler kat dia..hensem kan?kalu nk pregnant nnt nk pandang wajah dia la hari2..bior berkenan...mana tau kuo muka cam orang korea...hehehehe
 SHIN WOO..sgt romantik,macho dan jambu gak dlm citer tu..heheheh
 JEREMY...seorang yg giler2 n happy go lucky but still caring dgn GO MI NYU
gambar diaorang 4 orang..mmgg diaorang ni mmg band yg betul..bukan dlm drama jek...dlm gambar ni pakwe saya buat rambut cenggitu tak lawa la...


2 comments:

  1. aku tegah teruja tgk bukan diriku...
    ++queen of heart++

    ReplyDelete
  2. bukan diriku pun aku layan gak...masa memula episod tu,ari2 aku nangis...tp sekarang citer dia dh kurengla...minggu ni minggu last kan?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails