Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Thursday, February 19, 2009

CERITA BILIK KEBAL 2

Lebih kurang awal bulan Feb br ni,aku ngan dak praktikal bertungkus lumus mengemas stor u mengemas kini semula bilik kebal kami.fail2 lama dihapuskan.lebih kurang seminggu kami jalankan aktiviti ini.akibat buat kerja ni yg buat aku tak ingat dunia.angkat barang mcm la aku ni anak dara.poyola.dpt la aku rasa penangan free yg membuatkan aku kena MC dua hari.kenapa?sebab 'my kilang' dh jatuh coz angkat barang berat.nasib baik jatuh sikit.nasib baikla.start dr ari tu aku dh serik dh..sekarang aku dh ok selepas diurut.
di bwh adalah gambar bilik kebal SEBELUM dikemaskan.gambar pas kemas,tak amik lg.
kotak sampul surat u antar surat tawaran kat student....
ni tak tau nk describe camne..hehe...tp sekarang semua dh clear dah.
Conversation between aku n abg remie masa aku MC br ni....on d phone:
abg : tul..(nama ni hanya abg sorang je yg panggil.org lain tak penah panggil aku dgn nama ni)
tul..abg nk dtg melawat ko ni.abg bwk buah kat ko.
aku : eh,abg nk bwk buah apa?
abg : buah kelapa...
aku : abg..sy mana leh mkn buah kelapa...
abg : abg tak abis ckp lg..kelapa sawit....
aku n abg : kah..kah..kah..
itula dia abg remie yg sentiasa menceriakan walaupun masa tu aku tgh MC duk kat umah.siap buat lawak dlm tipon pun jd...
smlm aku amat la happy giler bila bilik kebal kami diserikan lg dgn kehadiran 5 lg kabinet or drawer(tak tau nk panggil apa menatang tu).walaupun tempat suntuk tp aku amat membutuhkan drawer tu u intake akan dtg....dgr citer target nk 2000 student.sesuai sgtla tu ustaz order 5 drawer.tak gitu ustaz?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails