Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

GOOD AND BAD NEWS

SM-MS on their wedding day

firstly,aku nk citer GOOD NEWS dulu...
smlm aku menerima mms drpd kak sri pukul 6.14 ptg...tp aku lambat perasan coz inbox aku dh penuh sampaila kak sri misscall aku pd pukul 8.30.br aku perasan ada mms waiting nk masuk..dlm mms tu terpapar pregnancy test yg menunjukkan result positif..aku apalagi melompat kalah kak sri.mungkin lompatan aku sama mcm lompatan mr yeop sewaktu mengetahui ujian tu positif.aku pun ckp kat DUKE..

Aku : abg..abg nk tau citer tak?
Duke : dah tau dah?
Aku : apa dia?
Duke : kak sri mengandung..
Aku : mana abg tau?
Duke : abg tau la
Poyo je laki aku kan?mmg la tau coz tgk aku melompat cam katak....kuang3x

akhirnya penantian SM-MS akhirnya berbaloi...tahniah...aku tak brani nk g tau member lain.biar empunya diri yg gitau dulu..
p/s : asal muka aku tak dak dlm gambar di atas?tak pela bg can muka org lain plak masuk...hehehe
BAD NEWS......
pagi tadi ada announcement di kolej yg mengatakan anak one of our staff meninggal dunia.bby lagi..br lima bulan coz mak dia lahirkan dia masa kandungan 5 bulan.kira premature la..bg aku bby ni ajaib coz diusia 5 bulan,dia leh survive..tp ALLAH lebih menyayangi dia...masa dengar annoouncement tu,tiba2 aku rasa sedih sgt coz aku membayangkan mcm mana kalu aku berada di tempat ibu itu..mesti sedih giler..berpantang tanpa bby disisi..teringat citer faizal ismail...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails