KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Tuesday, February 3, 2009

NEW LOOK

pada hari kami berangkat ke KL,pengasuh anak aku dh potong rambut anak aku yg panjang tu menjadi seperti di bawah..sayang jugak rambut dia yg dulu tu.tapi redha je la...u kebaikan anak aku jugak..nampak kemas sikit.ayah dia yg dulu melarang aku supaya jgn potong rambut anak hanya diam tak cakap apa..hehehe...pastu esoknya kat KL ayah dia plak yg potong rambut jd mcm mawi...sebab tu la entry kali ni aku bg tajuk NEW LOOK.coz dua anak beranak ni ada gaya baru.aku bila lagi..?

ni masa kat umah akak ipar aku d taman desa

ni kat JJ AU2.(sempat lg berposingtanpa aku)cis...

ni kat umah mak uda kat AU3(masa ni DUKE tak potong rambut lg)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails