KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Tuesday, February 3, 2009

SYIRA'S FIRST VISIT(second actually)

masa g kl sempat la singgah kat zoo negara coz DUKE tak penah g sana lagi.dia teringin katanya.n then leh bwk syirah jalan2 sambil kenal ngn animals kat sana.tp anak aku mcm tak de perasaan la.yg dia suka tgk cuma bird...apala anak aku ni...

pose in front of pintu gerbang

tgkla muka yg tak de perasaan

kat sini best coz leh tgk bangau live.tak mcm binatang lain duk dlm kandang.tp yg kesiannya anak aku kena berak plak dgn burung bangau yg duk melepak kat atas pokok.tak sangka plak aku ada burung atas tu.kuang acem..
yg pakai baju belang2 kuning tu ialah anak buah aku belah DUKE.anak buah kesayangan dia tu..
ni gambar masa anak buah aku nk bg makan gajah yg dh kekenyangan(tamak upanya gajah ni.last sekali adalah wanita singh ni suruh aku bwk anak buah aku bg makan gajah yg sekor lg yg tgh kelaparan.sian gajah tu tak de org bg makan.)



syira : mama...syira penatla..bila nak balik ni
mama: kejapla syg..mama excited ni.byk lg nk tgk ni..
syira : @#$&*


me ,syira n giraffe

me,kak tiqah,baby n beruk2 dibelakang(not the real one ok)

ibu mithali ibu yang sejati,
kasih sayang mu kasih yg suci....cewah adegan menyuap aiskrim uish....apa tu...

termenung je anak aku ni..happy ke tak n i sayang...

dekat aquarium













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails