KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Tuesday, February 3, 2009

our first photography session

actually entry ni dh lama nk wat,tp tak terbuat...so ari ni ada masa lapang,so aku upload la skit gambar ni....gambar ni namanya giler2 remaja....tak sedar yg diri ni dh nk makin tua..tp lum tua lg...


with my 'pakcik' (abg iwan)


SPECKY GIRLS (uish tinggi jugak bangunan kami kerja ni yek..tinggi ke?)

poyo la plak sorang-sorang ni

seksi la tu kononnya....cehhh..bila lg nk perasan.hehehehe
gadis ayu....lesung pipit di pipi...ayu....sungguh ayu...
(ayu waktu kerja je....)
mcm bagus je pompuan yg pakai baju merah tu...control ayu la plak
with my executive supervisor's wife(kak tata)
wassup...wassup....
nyampahnya aku tgk pompuan yg pakai baju merah tuh
siapakah gerangan yang pakai baju merah tu?itula aku.aku adalah aku...xkan jd yg lain....hehehe..mmgla..dh tu diri ko...jdla diri ko...jgn jd org lain.....

PEACE NO WAR!!!!!!!!!!!!!
p/s : nk ucap tahniah kat my fwen julie yg tgh pregnant 5 weeks maybe(kata doc).....













1 comment:

  1. ehhhh bakpe mu foto2 kat pokok blake??
    mcm filem tamil jer...
    hahahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails