Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wednesday, February 11, 2009

SEMUT OR NYAMUK?




Pagi Ahad-8hb 2,aku bgn dr tido dan memandang ke arah anak ku....wajah comelnya membuat hati tenang.saat dia membuka matanya dan mengajak aku berborak,barula aku sedar ada sesuatu kelainan di wajahnya terutama bahagian mata.lantas aku bersuara...


'la...dik apa kena ngn mata adik ni?kena gigit nyamuk ke?'...


kesian anak aku.lantas dengan kamera seorang kenalan yang mensnap gambarnya di kenduri adik kenalan aku,aku abadikan wajahnya seposennya di sini..saksikanla...
p/s : kata pengasuh syira,dia kena gigit semut gatal.hmmm..entahla.mana plak dtgnya semut gatal dlm bilik aku ni...semut or nyamuk?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails