Pages

KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, February 10, 2009

CERITA BILIK KEBAL

every day duk dalam bilik kebal.selagi aku tak puas ati selagi tu la aku akan berkampung dalam tu.melayan fail2 budak yg berlambak kat dalam tu.aku seperti sudah lali dengan keadaan seperti itu.setiap tahun,setiap bulan dan kengkadang setiap hari itu sahaja kerja aku.bermain dengan profail belajar.nampak seperti senang tapi kerja begini tetap ada risiko.apa2 kerja pun tetap ada risiko dia masing2.walau mcm mana pun tetap ada suara2 sumbang yg mengatakan yg unit rekod tak de keja.ah lantakla apa org nk kata.kalu asyik fikir apa org ckp,tak kehadapan la kita.

nasib baik setiap semester aku ada pembantu iaitu budak praktikal.takla bosan aku duk dlm tu sengsorang.pada adik2 ku FIZA N GIA,thanks a lot for helping me.dan u memori ku,azie n alien,also wanee memori bersama kalian tak kan ku lupa.

byk lagi memori berkenaan bilik kebal.ada yg lucu,ada yg tension dan mcm2 lagi.byk u diceritakan.tp aku harus menyambung kerjaku di bilik sana......so tunggu.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails