KLIK IKLAN DI SINI

Followers

Wednesday, February 25, 2009

SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG....

Pada 24 Februari (Selasa) iaitu smlm adalah birthday anak kesayanganku Nur Insyirah Amani yg pertama.excited giler yerla pertama kali la katakan.seperti yg penah aku cietrka sblm ni,kami nk berpicnic.tp rancangan awal u ber bbq tak jd kerana kami tetiba menjadi teramat 'rajin' la plak.so,dr bbq,kami tukar ke menu KFC sudahla.bukan org lain nk mkn.kami berdua je...
Pukul 10.30 pg,kami gerak dr umah n pg amik kek syirah...cadang nk ke balok tp last-last kami amik keputusan nk g TC je coz dekat sikit.lagipun pepagi ni mesti tak ramai org kan?so kami menuju ke sana....beli KFC pastu mencr port yg sesuai u berpicnic...
tada...!ni adalah kek hari jadi insyirah.comel x?aku suka sgt kaler dia coz peberet kaler aku.aku tak ckp pun kat org kedai tu suh wat kaler apa.tp dia amat pandai membc fikiran aku.tima kasih u tukang yg membuat kek anak aku ni....satu lg yg kelakar sblm aku melangkah kaki nk kuar dr kedai kek tu,tokei kedai bgla aku sebungkus beg plastik yg ada brng..aku tanya 'apa ni?(dlm nada terkezut)dia cakap..'hadiah'...aku dgn hemahnya..'ooo thank u' pastu aku blah.nk tau apa yg dia kasi?tabung syiling berbentuk seladang siap ada tanduk dua lg kat atas berkaler keemasan...la..ini ke?DUKE ckp,besela tu..thn ni kan thn lembu....xpe nanti kita buangla..tak sanggup aku nk simpan...
ayam ni bukan aku yg kasi dia mkn tp dia amik sendiri ok dlm kotak.yg aku peliknya dia tak rasa pedas pulak tu bila menjilat ayam tu..sbb aku tkut dia sakit perut..dgn tak sampai ati nya aku tukarkan ayam tu dgn roti...

ni la juadah picnic kami..teramatla simple...
muka kekenyangan....peace... apala yg dicari tu..ayam td agaknya..dh abis syg..dlm perut papa.pg cr..

tak sepatutnya aku upload gmbr ni.wat nyemak je...aku ingat br nk suruh syira mandi air laut.upanya dia ni tkut ombakla plak...spoil tul...puas pujuk dh tp tak mau...tgkla muka ketakutan dia tu.melambai kat bird pun mcm tak ikhlas...dia mmg suka bird kalu nk tau....
wajah takut dia bila kena air...
time potong kek..tepat jam 12.22 iaitu waktu kelahiran insyirah,kami standby u potong kek.(mmg sengaja nk tunggu kul 12.22 tgh hari)
HAPPY BIRTHDAY TO U,HAPPY BIRTHDAY TO U,HAPPY BIRTHDAY..HAPPY BIRTHDAY..HAPPY BIRTHDAY TO INSYIRAH..YEA..YEA..
pic yg aku pilih ni adalah pic yg terbaik aku amik.nampak mcm ok kan..tp bukan senang u aku menghandle puteri kesayangan aku ini.kalu perasan kek tu ada 'ropong' sedikit di hujung gara2 tangan pantas dak kecik ni.dia ni hampir tertendang kek sendiri tp nasib baik sempat diselamatkan....fuhh..
buka mulut sayang..nyum..nyum..nyum...

ciuman anak u papa..manjanya...thanks papa 4 the great time...

kesayangan dan keutamaanku...both of u
drpd muka mengantuk menjadi ceria bila kami bwk dia main kat playground ni...

senyumanmu tak kan ku lupa...pengubat jiwa lara...
Selamat Ulang Tahun Sayang....doaku supaya dirimu menjadi insan yang berguna dan tinggi akhlak...menjadi seorang yg bijaksana,tegas tetapi lembut hati....















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails